Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu w sklepie internetowym ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie
14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Zwrot towaru jest bezpłatny na terenie Polski.

 

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu (link do pliku) i odesłać go razem z zamówieniem, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zwrot powinien zostać nadany tą samą metodą dostawy. Jego Koszt ponosi Zamawiający. Po jego otrzymaniu oraz weryfikacji,

czy zwrócony towar jest w tym samym stanie, w jakim został nadany zostanie zlecony przelew zwrotny (na konto, które zostało podane

w formularzu zwrotu)

 

 

REKLAMACJE

 

Zgłoszenia reklamacji towaru należy dokonać poprzez kontakt (za pomocą wiadomości mailowej) ze Sprzedającym. W treści maila prosimy o zamieszczenie opisu reklamowanego produktu oraz wysłanie jego zdjęć, które będą podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru.
O wyniku rozpatrzenia reklamacji i kolejnych krokach Klient zostanie powiadomiony mailem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl